www.kansertakip.com Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası >Kanser Hastalari Forumu >Kanseri Yenenler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

mezotelyoma kanser türü için LÜTFEN CVPLAYIN..

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 111213
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
bilgen Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 27.Kasim.2014
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 9
  Alıntı bilgen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02.Mayis.2016 Saat 20:00
tekrar merhaba....bugün 2 mayis 2016....

EN SON MART SONU GELISMELERI BILDIRMISTIM SIZE...GECEN 1 AYLIK SÜREÇTE OLANLARI PAYLASMAK ISTERIM.

BILDIGINIZ ÜZERE 4 AYDIR KEMOTERAPI,RADYOTERAPI YADA CERRAHI BIR GIRISIM YAPILMADI ANNEME.SADECE ALTERNATIF TIP OLARAK SINAN AKKUS HOCADAN BIOREZONANS ALDIK HAFTADA IKI GÜN.BUNUN DISINDA ANNEM NORMAL YASANTISINA DÖNMÜSTÜ,TEK SIKAYETI SAG KALÇASINDAKI AGRIYDI.AMA BASINDAN BERI YANI CERRAHI GIRISIMDEN BUYANA BU AGRI ZATEN VAR OLDUGU ICIN KABULLENMIS DURUMDAYIZ.YANI MEZOTELYOMA ILE ALAKALI DEGIL,YADA METASTAS ILE ILGISI YOK;SADECE LEVENT HOCAMIZIN TABIRI ILE,ÇEKIÇ DARBESI ALMIS BIR DEMIR NASIL OLURSA,CERRAHI MUDAHALE EDILMIS INSAN KEMIKLERI DE AYNI SEKILDEDIR.DOLAYISIYLA BUNU COK UMURSAMIYORUZ ARTIK ACIKCASI.EVET,ALPER SEVINÇ HOCAMIZIN(ONKOLOG)ARACILIGI ILE IMMÜNOTERAPI ALABILMESI ICIN,ANNEMIN ANTEP TIP FAKULTESINDE GERCEKLESTIRILMIS AMELIYATINDA ALINAN PATOLOJI ORNEKLERINI HASTANEDEN ALARAK,CERRAHPASA TIP FAKÜLTESI PROF.DR AYSIM BÜGE TÜRKILI ÖZ HANIMEFENDIYE(PATOLOJI DERNEGI BSK)ULASTIRDIK.ANNEMIN PATOLOJI BLOKLARINI IMMÜNOTERAPI ILACINA TEPKI VERIYOR MU ,YANI ILACIN ANNEMIN MEZOTELYOMA KANSERLI HÜCRELERINDE FAYDA SAGLIYOR MU DIYE BOYAMA ISLEMI YAPILDI.FIYAT OLARAK YUKSEK BIR RAKAMI OLMADI,NEVARKI DEVLET KARSILAMIYOR VE HASTADAN HASTAYA FIYAT DEGISEBILIYORMUS YAPIMASI GEREKEN ISLEME GÖRE...YAKLASIK 2 HAFTA SONRA SONUCU ALDIK VE SEVINMELI MIYIM,UZULMELI MIYIM ACIKCASI BILEMIYORUM FAKAT SONUÇ NEGATIF ÇIKTI.YANI FAYDA SAGLAMAYACAGI YÖNÜNDE.ACIKCASI IÇSEL SES OLARAK SONUÇTAN BEN MEMNUNUM;ÇÜNKÜ DOKTORLARIMIZ BELKI KIZACAKLAR AMA IMMÜNOTERAPININ YAN ETKISI IHTIMALI OLAN YÜZDE 4-5 KARACIGER YETMEZLIGI RISKI SIKINTILI BIR DURUMDU.YANI BUNU ANLATMAK OLDUKÇA ZORDU HASTANIZA.DOLAYISIYLA BU SONUÇ IÇIMI RAHATLATTI...HEM DOKTORUMUZU DINLEMIS OLDUK,HEM RISKE GIRMEK ZORUNDA KALMAMIS OLDUK.VE BUGÜN 4 AY DOLDU,ANNEMIN PET ÇEKILEBILMESI IÇIN IZMIRDEN ANTEP TIP FAKÜLTESINE GELDI.GÜNLERDIR UYKUSUZDUM,ANLATAMAM SIZE BU SÜRECI.DAHA ÖNCE KEMOTERAPI VS YAPILDIGINDAN BIR NEVZE RAHATTIK FAKAT BUKEZ HIÇBIRSEY YAPILMADAN GECIRDIGIMIZ IÇIN COK KORKUYORDUM.UZMAN DOKTOR ÇEKIM SONRASI ODAYA HASTA YAKINI OLARAK ÇAGIRINCA KI ILK KEZ BÖYLE OLUYOR;BIRAN TANSIYONUMUN 19 LARA DAYANDIGINI HISSETTIM.ANCAK,4 AY ÖNCEKI PET ÇEKIMINI YAPIP,RAPORU YAZAN AYNI DOKTORDU,UZM DR.UMUT BEY(ADI GIBI UMUT);SONUÇ YERINDE SAYMISTI;YANI 4 AY ÖNCEKIYLE AYNIYDI;YANI ILERLEMEMIS;OLDUGU GIBI KALMISTI....ALLAHIM,RABBBIM HEPINIZE AYNI SEVINCI YASATSIN,BASKA BIRSEY DEMIYORUM.YARIN ALPER HOCAYLA GÖRÜSMEK ÜZERE ANTEP ONKOLOJI HASTANESINE GIDECEGIZ,NASIL YOLA DEVAM ETMEMIZI ISTERSE ONA GORE DEVAM ETMEYI PLANLIYORUZ.ERKEN YASADIGIMIZ BAYRAM SEVINCINI ALLAH TÜM HASTA VE HASTA YAKINLARINA YASATSIN.INSALLAH 4 AY SONRAKI PET SONUCUMUZ DA AYNI SEKILDE ÇIKAR.SORUNUZ VEYA KONUSMAK ISTEDIGINIZ HER NE OLURSA OLSUN,YARDIMIM OLABILECEKSE LUTFEN CEKINMEDEN ARAYIN,INANIN HIÇ SIKILMIYORUM CEVAP VERIRKEN,FAYDAM OLABILIR,DUANIZI ALABILIRSEM NE MUTLU BANA.BILGEN PAKDAMAR-MEZOTELYOMA HASTA YAKINI-05327413625-bilgen.yildizhan@hotmail.com
Yukarı Dön
Kübra Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Kübra Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07.Mayis.2016 Saat 01:47
2012 yilinda yazmissiniz farkindayim ama benim de annem 3 yil oldu bu hastalikla bogusuyor 3 yilda 3. kez nüksetti babaniz suan nasil
Yukarı Dön
Erhan aci Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Erhan aci Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07.Temmuz.2016 Saat 02:53
Allah hepimize yardim etsin. Babam da mezotelyama 4.evre 2 kere kemoterapiye girdik. Moral motivasyon çok iyi beslenmeye ayrica önem veriyoruz. Kilo kaybi yok renginde bi degisklikte yok. Nprmal yasantisina devam ediyor. Kan tahlili sonçlari çok iyi. Kemoterapiye cevap vericek insllh. Bu arada bu hastalikla savasan hasta yakinlari sütfen bana ulasin. Biz daha yeniyiz. Facebook : Erhan aci
Yukarı Dön
HAKAN ÇAĞAN Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı HAKAN ÇAĞAN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08.Mart.2017 Saat 00:52
GÜZEL KARDEŞİM SİZİN HİSSETİKLERİNİZE KATILIYORUM ŞU AN BEN YAŞIYORUM TEŞHİS DÜN KONDU HASTANIZIN DURUMU NASIL BÖYLE Bİ ŞEY GÖRMEDİM ŞAŞIRDIM LÜTFEN YERDIMCI OLURMUSUNUZ ÇIKMAZDAYIM HASTA BABAM KENDİSİNE SÖYLEMEDİK ...
Yukarı Dön
HAKAN ÇAĞAN Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı HAKAN ÇAĞAN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08.Mart.2017 Saat 01:15
SİZDEN RİCAM HASTANIZIN DURUMU İNŞALLAH İYİDİR DÜN İTİBARİYLE BABAMA AMİLAYAT SONRASI TEŞHİS KONDU NAPMAM GEREKİYOR KAÇ SENE YAŞIYOR BU HASTALAR ÇIKMAZDAYIM ÇOK PİS BİR KANSER CİNSİ
Yukarı Dön
Gülşen Torun Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Gülşen Torun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15.Mart.2017 Saat 01:23
Sevgili hasta yakınları.
Kanser otu diye bilinen bi ot var. Literatürde yapışkan andız otu diye geçiyor. Biz denemeye karar verdik. Sizler de bir araştırın derim. Kaybedecek bişey yok.
Yukarı Dön
Duygu Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Duygu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02.Nisan.2017 Saat 09:56
Gulsen hanım merhaba benimde babam mezatolyama hastası yapışkan andız otunu duyduk sizden ricam sonuçtan haber vermeniz insallah ıse yarar bizde duyduk ama temin edemedık
Yukarı Dön
Ugralpsln Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Ugralpsln Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04.Mayis.2017 Saat 07:16
Arkadaşlar moralinizi bozmayı hiç istemem ama bu hastalık öyle birşeyki tahmin ettiğinizden daha iğrenç birşey. Babamı kaybettim
Yukarı Dön
Ugralpsln Açılır Kutu Gör
Misafir
Misafir
  Alıntı Ugralpsln Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04.Mayis.2017 Saat 07:22
Birdenbire sapasağlam olan babam karın ağrısıyla hastaneye girdi ve bir ay sürmeden mezotelyoma teşhisi konuldu.kemoterapiden başka hiçbişe yapılmıyor ve kemoterapi mezotelyoma için çok basit kalıyor yani işe yaramıyor malesef.7 ay sürdü herşey kan düşüyor iştah gidiyor 1 hafta evde 1 hafta hastanedeydik ve birden hastalığın girdiği gibi birdende yine hastanede yatarken kötülendi ve eve götürdük vefat etti babam. Sizden birşey isticem hastanıza çok iyi bakın onu mutlu edin sizin yapabileceğiniz tek şey bu gibii görünüyor.başka bi çözüm yolu yok araştırdıysanız.Allah yardımcısı olsun hepimizin.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 111213

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Powered by Web Wiz Forums Free Express Edition
Copyright ©2001-2008 Web Wiz