www.kansertakip.com Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası >Kanser Hastalari Forumu >Kemoterapi
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Kapeda adlı ilacın aşırı kusturması

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Gülzade Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 07.Nisan.2021
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı Gülzade Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Kapeda adlı ilacın aşırı kusturması
    Gönderim Zamanı: 07.Nisan.2021 Saat 11:34
Aranızda kolon kanseri ameliyatı sonrası bu ilacı alan var mı?Anneme aşırı mide bulantısı ve kusma yaptı hicbisey yiyemiyor.Ne yapabiliriz?Gözümüzün önünde böyle olması çok üzücü.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Powered by Web Wiz Forums Free Express Edition
Copyright ©2001-2008 Web Wiz