Soru SorCevap OkuErken TeşhisHasta TakipKanser BilgiKanser ve Beslenmeİletişim

Soru:

ben ameliyat sonrası 3 aylık kontrollerimde bilgisayarlı tomografi kontrastlı üs abdomen ve alt çektirdim nüks ve sıçrama yok fakat cea 4.44 iken 5.41 ca 19-9 ise 181 iken 187 ye çıktı şunuda söylemek istiyorum dişim apse yapmıştı çeşitli antibiyotikler içmiştim(Largopen,Agumentin+ornisit,Cec 1000+bi-Profenid) faydası olmadığından son 2 sini şimdi içmeye devam ediyorum 4gün sonra çektirmeye gidicem karaciğerim ve böbreklerimde kistler var bunların da etkisi olabilirmi yoksa başka bişimi var lütfen yardımcı olurmusunuz DR um 1 ay sonra hemogram yaptırıp gelmememi çıkan sonuca göre bi yol izleriz dedi ben çok merak ediyorum şimdiden yardımlarınızdan teşkür ederim


Kansertakip.com:

Merhaba, CEA ve Ca19.9 bağırsak kanseri takibinde kullanılan testlerdir. Ancak yükselmesi kesin olarak hastalığın tekrar ettiğini göstermez. Bu değerler kanser dışı pek çok faktörden etkilenebilir. Kullandığınız ilaçlar ve enfeksiyonda etkilemiş olabilir .Önemli olan tomografi ve ultrason gibi testlerin sonuçlarıdır. Takip eden doktorunuzun önerilerini uygulayın.Geçmiş olsun.

Ana Sayfa